fbpx

Disain kui esmamulje

tekitab usalduse. 

Disain aitab luua professionaalse esmamulje, mis tekitab usalduse ettevõtte vastu.

 Kui ettevõtte koduleht, kauplus, logo, kujundusmaterjal ei näe välja atraktiivne ehk selline, millega inimesed täna on suuremas plaanis harjunud, siis tekivad kahtlused ka usaldusväärsuses. Kui paneme ennast kliendi rolli, siis kas Teie tahate sooritada ostu e-poest, mille disain on juba 10 aastat vana, mille logo on väsinud ja ajale jalga jäänud? Või teha ostu kauplusest, mis on kõle, hämar ja kulunud sisustusega? Kui aus olla, siis ei taha, sest tekib küsimus, kas ma saan neid usaldada kui nad ei investeeri isegi sellesse, kuidas nad välja näevad oma klientide silmis. Ehk et disain loob ettevõttest kuvandi, mis tekitab usaldust, kas üldse kontakteeruda või ostu sooritada. Kuigi paljud võivad öelda, et nende jaoks pole disain oluline, siis alateadvuses analüüsime inimestena me neid aspekte igapäevaselt ja meie käitumine on sellest mõjutatud.

Disain kui esmamulje

tekitab usalduse. 

Ettevõtte sümboolika

Siia alla kuuluvad näiteks ettevõtte logo, sümbolid, visiitkaardid, autokleebised, kauplustes olevad printmaterjalid või kleebised ning logode valguskastid. Ehk kõik see, mis annab kliendile aimu, et tegemist on just selle ettevõttega olles ise näiteks veebis, jalutades kaubanduskeskuses või seistes valgusfoori taga. See on kõige olulisem osa ettevõtet puudutava disaini juures.

Turundusmaterjalid

Siia alla kuuluvad näiteks  prinditud reklaammaterjalid (trükised, roll-upid, plakatid), sotsiaalmeedias kasutatud visuaalid (graafilised kujundused, videograafika, pakkumised) ning muidugi ka veebikujundus, sest tegemist on ühe müügi- ja turunduskanaliga. Aitame Sinu ettevõttele luua terviklahendusena ka vajalikud disainimaterjalid.

Go to Top