fbpx

Disain kui esmamulje

tekitab usalduse. 

Disain aitab luua professionaalse esmamulje, mis tekitab usalduse ettevõtte vastu.

Tänapäeval, mil  konkurents kliendi tähelepanu eest on kõrge, oleneb esmamuljest palju. Kuna veebilehe disain ja kujundus on esimene asi, mida klient kodulehele jõudes näeb, on disainil suur roll esmamulje loomisel. See määrab, kui professionaalne, usaldusväärne, unikaalne ja edukas on Teie ettevõte kliendi silmis ning veel olulisemalt – kas veebilehe külastajast saab ka reaalselt maksev klient.

Hea graafiline disain tekitab usaldust ning ütleb kliendile, et ta on õiges kohas ja saab oma murele just siit lahenduse. See aitab positsioneerida end konkurentsis kõrgele, olla õigele sihtgrupile nähtav ning tuua kliendid just enda kodulehele. Just seetõttu on meie missioon aidata edendada Teie brändi nii, et see on kooskõlas Teie ettevõtte uskumuste ja põhiväärtustega. Nii paistate alati konkurentide seast välja, nii veebis kui ka mujal.

Disain kui esmamulje

tekitab usalduse. 

Ettevõtte sümboolika

Siia alla kuuluvad näiteks ettevõtte logo, sümbolid, visiitkaardid, autokleebised, kauplustes olevad printmaterjalid või kleebised ning logode valguskastid. Ehk kõik see, mis annab kliendile aimu, et tegemist on just selle ettevõttega olles ise näiteks veebis, jalutades kaubanduskeskuses või seistes valgusfoori taga. See on kõige olulisem osa ettevõtet puudutava disaini juures.

Brändiloome

Kuna kliendi mõtetes saab brändil olla vaid üksainus koht, on positsioneerimine väga oluline.  Hea bränd on sõbralik, usaldusväärne ning jääb kliendile meelde. See on ühtne nii veebis kui ka müügisaalis ning hõlmab rohkemat kui vaid logo. Selle alla kuulub ettevõtte logo loomine või vana ja meelepärase värskendamine (valides selleks ettevõttele sobivad värvid ja kirjastiili) ja muude disainielementide kujundamine, mis kõik on abiks brändi personaalsemaks ja familiaarsemaks loomisel. Kõik see saab vajadusel dokumenteeritud brändiraamatus, mille alusel saab tulevikus uut materjali luua. Ettevõttele värske ilme andmisest kui jätkusuutlikuse näitajast kirjutab ka järgmine Äripäeva artikkel.

Turundusmaterjalid

Ajal, mil kliendi tähelepanu on tõeline valuuta, peavad turundusmaterjalid olema silmatorkavad ja eristuma teistest, olles samal ajal kooskõlas ülejäänud brändiga. Selleks loome kõikvõimalikke prinditavaid reklaammaterjale (plakatid, voldikud, roll-upid, trükised, visiitkaardid, sotsiaalmeedia pildid jms.), mis kõik vastavad standarditele, olles optimeeritud vastavalt vajadusele ja platvormile. Kuna videote populaarsus turundusmaterjalina aina kasvab, aitame Teid ka videomaterjali loomisega, mida paigutada kodulehele, sotsiaalmeediasse või mujale.

Veebidisain

Tänapäeval toimub suur osa ärist puhtalt veebis. Arvestades, et tavaliselt lahkub suur osa kasutajaid kodulehelt ilma ühtegi klikki tegemata, näitab see, kui hädavajalik on hea visuaaliga, silmatorkav ning kasutajasõbralik veebileht. See aitab klientide seas silma paista ning luua sõbralik ja usaldav suhe. Lisaks muule, on see hea viis kokku hoidmiseks, kuna hea disain aitab arendajal teda oma tööd kiiremini ja efektiivsemalt. Just seetõttu kujundame Teile omanäolise ja kaasaegse veebilehe, mis lisaks ühtse brändi loomisele aitab Teie kliendil jõuda mugavalt oste sooritama või muud moodi kasu tooma.

Go to Top