digiturundus

Digiturundus on mõõdetav ajas, rahas ja tulemustes!

14.02.2022 Digiturundus, E-äri

Elame ajastul, kus enda turundamiseks ei ole vaja suuri reklaamtahvleid kiirteel.

Tänapäeval on inimestel taskus oma virtuaalsed maailmad ning neisse pääsemiseks läheb tarvis vaid teadmisi ning oskuseid.

Sa ilmselt juba oskad postitusi ja e-kirju koostada ning sotsiaalmeedia reklaamkampaaniaid üles seada. Et kogu töö ei jääks pimedas ekslemiseks, on sul vaja teada kuidas enda turundustegevust mõõta ning reklaami seeläbi tõhusamaks muuta. Loe lõpuni ning saad teada, mida, kuidas ja millega analüüsida.

Elame ajastul, kus enda turundamiseks ei ole vaja suuri reklaamtahvleid kiirteel.

Tänapäeval on inimestel taskus oma virtuaalsed maailmad ning neisse pääsemiseks läheb tarvis vaid teadmisi ning oskuseid.

Sa ilmselt juba oskad postitusi ja e-kirju koostada ning sotsiaalmeedia reklaamkampaaniaid üles seada. Et kogu töö ei jääks pimedas ekslemiseks, on sul vaja teada kuidas enda turundustegevust mõõta ning reklaami seeläbi tõhusamaks muuta. Loe lõpuni ning saad teada, mida, kuidas ja millega analüüsida.

Digiturundusele kuluv aeg

Kui kaua sinu kampaania kestab?

Loogika ütleb, et mida pikemalt turundustegevus käib, seda rohkem inimesi sinust kuuleb. Küll aga ei ole pikaajaline kampaania alati parim lahendus. Näiteks kasutatakse lühiajalist kampaaniat siis kui idufirma otsib rahastust või on valmis turule paiskama uue toote. Lühiajaline turundus tekitab järsu kasvu, kuid ilma pikaajalise turunduseta võib see ka sama järsult langeda.

Loe edasi, et teada saada kuidas valida õige pikkusega kampaaniat!

Digiturunduse eelarve

Palju oled valmis panustama?

Mitmed brändid on alustanud peaaegu nullise eelarvega ning oskusliku turundustegevusega inimeste ajusoppidesse jõudnud.

Raha loopimine võib tihtipeale olla ebaefektiivne. Kas sinu rahaline panus on väärt klientide hulgaga või oleks sul võimalik jõuda sama arvu inimesteni ka oluliselt väiksema eelarvega? Milliseid SEO märksõnasid veebilehe külastatavuse optimeerimiseks kasutama peaksid?

Kas sinul on mõttekam kasutada sotsiaalmeedia (Instagram, Facebook, Twitter) tasulist võimendust, osta reklaami mõne teise veebilehe külgedele või hoopis teha koostööd populaarsete suunamudijatega Tiktokist või Youtubest?

Digiturundus ja tulemused

See, mis tegelikult loeb.

Kui palju inimesi tegelikult loeb su meile ning kui paljud need kohe arhiivi saadavad (CTR ja OR analüüs)?

Kui paljud jäävad su postitusi vaatama ning kui paljud neist pilku heitmata mööda libistavad?

Need on vaid mõned küsimused, millele sa edukaks turundustegevuseks vastuse saama pead.

Analüüsides järgmiseid faktoreid saad teada, kas kampaania peaks olema pikem või lühem, kirjad ametlikumad või familiaarsemad, pildid tuhmimates või kirkamates toonides ning kus on sinul kõige kasulikum turundust teha.

 

  • Külastajate arv

Juhul kui sul on oma veebileht, millele läbi turunduse rohkem valgust heita soovid, on kõige tähtsam asi külastajate arv. Kui palju inimesi tänu reklaamile tee su saidile leidis?

Head vahendid, mille selle vaatamiseks kasutada on näiteks Semrush ja Google Analytics.

  • Sotsiaalmeedia kaasatus

Tugev bränd hoiab jälgijaid tugevalt enda küljes, isegi kui nad ei ole veel kliendid. Kasutades Instagrami ja Facebooki sisse ehitatud vahendeid, leiad, kui paljud on postitusi pikemalt vaadanud, kes on kontole klikanud ning kui palju uusi jälgijaid on kogunenud. Kui soovid aga veidi rohkem infot, siis ka selleks on spetsiaalsed programmid nagu Sprout Social ja Hubspot.

 

Aga kas ma pean siis kõik viisid läbi proovima?

Lihtne vastus on ei, sest enamikel ei ole selleks ressursse. Tasub mõelda, milline lähenemine sinu sihtgrupile võiks sobida ning nendes raamides katsetada, analüüsida ning vajadusel muuta.

Suuremate konkurentide olemasolul tasub ka jälgida nende turunduskanaleid. Mida sina teisiti teeks ja kas see võiks toimida paremini?

Digiturundus võib tunduda õudsalt lihtsa võimalusena end kiiresti tippu viia ning kliendibaasi suurendada. Ja kui aus olla – see ongi. Kuid mitte kõigile.

Nagu igal alal on ka digiturunduses edu saavutamiseks vaja tugevaid taustateadmisi, mille saad just artiklis nimetatud punkte analüüsides.

Siis tead, mis töötab sinu jaoks kõige paremini ning sinna rohkem oma aega ning raha panustada.

kodulehe disain ikoon - SEO teenus

 

Meie missiooniks saab Teie digituruduse edu

 

Võta ühendus ja küsi digiturunduse kohta. Kontaktid

 

Edu ning suuri numbreid!

 

Veel mõned kasulikud programmid teadlikule turundajale: Whatagraph, Coact, Improvado, Google Ads

Vaata digiturunduse kohta ka meie teenuste lehelt https://missioon.ee/teenused/digiturundus/