fbpx

Kuidas

uued kliendid 

Sinuni jõuavad?

Digiturundus ja SEO ehk kodulehe optimeerimine aitab tõsta e-poe müüki või tuua rohkem külastajaid kodulehele. SEO hõlmab peamiselt märksõnade sidumist kodulehe sisuga, kuid sisaldab ka üksjagu tehnilisi töid, et saavutada parim tehniline seisukord. Hästi optimeeritud lehed tulevad otsingus ka paremini välja ning on seetõttu kõige olulisem osa, mille nimel pingutada. Kuid oma brändi teadvustamiseks ja müügi soodustamiseks tuleks kasutada ka digiturunduse teisi relvi, milleks on reklaam kanalites, kus Sinu sihtgrupp ringi liigub. Nii jõuad kiiremini rohkemate inimesteni ja saad lühikese ajaga oma kodulehele palju rohkem külastajaid ning hea tulemuse korral käibe kasvu. 

Kuidas

uued kliendid 

Sinuni jõuavad?

SEO ehk optimeerimine otsimootoritele

Mida paremini on tehtud Sinu kodulehe SEO, seda nähtavam Sa otsingus oled. Kõik meie tehtud veebilahendused on juba optimeeritud. Hea tulemuse saavutamiseks tuleb arvestada, et see on kestev protsess, sest Google tingimused muutuvad ajas ning konkurendid ei maga.

Google reklaamid

Ole uutele klientidele digiturunduse abil nähtav ning püüa  veelgi rohkem külastajaid. Paljud inimesed ei vaata Googles rohkem kui paari esimest lehte, seega on oluline olla esimeste seas, kui orgaaniliselt pole seda veel saavutatud siis reklaam aitab siiski olla pildis.

Sotsiaalmeedia

Kas Sinu tänane Facebooki leht ei toimi? Paneme selle Sinu eest tööle. Kui Su ettevõttel aga täna Facebooki lehte veel ei ole, siis mõtleme koos, kas ja kuidas see aitaks Sinu ettevõtet rohkem potentsiaalsete klientideni viia. 

Kas sooviksid teada,

mis seisus on sinu veebilehe SEO?

 

Pole probleemi! Telli meilt TASUTA SEO audit oma veebilehele ning teeme Sulle ülevaate, mis seisus Sinu leht täna on ja mida peaksid tegema, et Googles otsingus paremini välja tulla.

Milliseks kujuneb
tööprotsess

Kodulehe või e-poe SEO audit

Esmalt vaatame lehe üldise seisu üle, selgitame välja lehe tehnilised vead ja Google hinnangu veebile. Analüüsime saadud infot ja selgitame välja, milliseid samme peame tegema, et saavutada maksimaalne tulemus. Kindlasti tuleks arvestada, et kodulehe optimeerimine on pikem protsess, sest tulemused ei avaldu kohe ning optimeerimise ajal on perioode, kus lihtsalt jälgitakse, kuidas tehtud muudatused on mõjunud.

Märksõnade analüüs

Kaardistame, milliste märksõnadega potentsiaalsed kliendid lehele võiksid jõuda. Veebilehe sisutekstid peaksid olema koostatud nii, et need sisaldaksid vajalike märksõnu aga pakuksid ka lugejale väärtust. Lisaks loome kliendile Google Analytics, Google Search Console ja Google Ads kontod, et hakata veebi külastajate kohta statistikat koguma.

SEO optimeerimine

Alustame SEO tehniliste töödega, mille raames seotakse märksõnad lehega, lisatakse vajalikud kirjeldused, modifitseeritakse pealkirju, lisatakse linke, parandatakse lihtsamad koodivead, optimeeritakse lehe mahtu ja kiirust jms. Siin tulevad mängu ka lehe väliseid lingid ehk backlingid, mis on Google jaoks kõige olulisem näitaja lehe kvaliteedi hindamisel. Nende saamine on raske ja eeldab kliendilt pingutust, et oma koostööpartneritega kaubale saada.

Monitoorimine ja tulemused

Pärast tööde teostamist, teeme veebilehele uue auditi ning paneme lehe 2 kuuks monitoorimise alla. Tulemuste põhjal teeme vajadusel parendusi ning anname kliendile soovitusi, mida oleks vaja veel lehel teha, et parem tulemus saavutada. Järgmisena tuleks mõelda digiturundusele, mis aitaks veebilehe viia kiiremini suurema hulga inimesteni.

Go to Top