E-maili turundus

E-maili turundus, mis on hea sisuga ja õigele sihtgrupile suunatud võib olla kuni 12 korda efektiivsem kui näiteks sotsiaalmeediaturundus.

Küsi pakkumist

E-maili turundus kui püsikliendi hoidmise kanal

Saladus peitub selles, et kvaliteetses e-maili listis olevad inimesed on juba ettevõttega kuidagi seotud, kas näiteks teinud ostu, liitunud ise huvi pärast uudiskirjaga listiga, sest on saanud positiivset tagasisidet ettevõtte kohta või mõnel muul moel. Ehk et need kliendid peaksid olema müügitunnelis juba edasi liikunud ning see teeb nad ka ettevõttele väärtuslikumaks kui klient, kes pole ettevõttega üldse kokku puutunud. E-maili turundus seisneb peamiselt kvaliteetse listi kogumises, heas sisuloomes ning kirjade automatiseerimises teatud tegevuste tagajärjel. E-maili turundus on samuti järjepidev ka pikemaajaline turundustegevus, mille tulemused ilmuvad alles siis kui seemet on juba mõnda aega külvatud.

Aitame Sinu e-maili platvormi seadistada ja automaatselt tööle panna, et kiri jõuaks õigel hetkel õige sihtgrupini. Lisaks aitame luua kirjade jaoks sisu ning püüame üheskoos leida võimalused, kuidas kvaliteetset e-maili listi koguda.

Teenuse hind sõltub tööde mahust ja eesmärkidest, mida soovitakse saavutada. E-kirju võib saata näiteks e-poes tehtud tegevuste tagajärjel aga ka lihtsalt pildis olemise jaoks ehk et strateegiad, kuidas seda teha on erinevaid. Esmalt tuleks kohtuda, et panna paika eesmärgid ja sisuline pool ning seejärel saame teha personaalse pakkumise.