E-poe tegemine
E-poe tegemine on järjepidev protsess, mis tähendab pidevat arengut ja hõlmab mitmesuguseid turundustegevusi.
E-pood on müügikanal, mis toimib 24/7
E-pood ei ole lihtsalt tehniliselt toimiv platvorm, mis esmalt valmis saades jäetakse sinnapaika – selle eduka toimimise aluseks on terviklik e-äri mudel, mis koosneb oluliselt rohkem tahkudest kui lihtsalt tehniline e-pood kui selline. Olenevalt ettevõtte üldisest strateegiast saab e-pood olla nii toetav kui ka põhiline müügikanal.
E-poe tegemisel tuleb paika panna mitmed olulised punktid, mis puudutavad lao- ja tarnelahendusi, sihtgruppi, e-poe turunduskanaleid, raamatupidamist, kauba kvaliteeti, kliendituge ja veel palju muud. Läbimõeldud mudel, tehniliselt hästi üles ehitatud platvorm ja hea turundusplaan ühises sünergias ongi eduka e-poe valem.
-
TeenusOrienteeruv maksumus
-
Baashind (~42h)Avaleht + E-pood + Minu konto + Kassa + Ostukorvalates 2500€ + KM
-
Iga järgnev alamleht(Meist, kontakt, blogi jne)500€ + KM
-
Keskmine maksuvus ilma liidestusetaAvaleht + E-pood + Minu konto + Kassa + Ostukorv + Meist + Blogi + Kontakt4000€ + KM
-
1 töötund = 60€ + KM
Jah, see pole mitte lihtsalt e-poe tegemine, vaid tervikliku e-äri mudeli loomine. See on terviklahendus, mis on äriprotsesside ja tegevuste kogum. Platvorm on lihtsalt koht, kus eesmärki realiseeritakse, kuid selle tegemiseks on vaja luua mudel, mis on e-poe vundamendiks. Lähemalt saad lugeda sellest, mida uue veebi loomiseks vaja läheb meie blogist ning mitmesuguseid koolitusi e-äri alustamiseks pakub Eesti E-kaubanduse Liit.
Külastaja jaoks peab e-poe kasutamine olema lihtne ja arusaadav, lisaks ka muidugi kiire ja ilma takistusteta. Seetõttu ei ole e-poe tegemine ühekordne, vaid kestev protsess ja pidev parendamine vastavalt kasutajate tagasisidele ja ettevõtte vajadustele.
Kui inimesel tekib vajadus, siis hakatakse lahendusi otsima. Kui Sinu e-pood ei tule otsingus esimestel lehtedel välja, siis pole Sa nähtav. Suurepärase tulemuse saavutamiseks tuleb arvestada, et e-poe optimeerimine on kestev protsess ning ilma selleta oled Sa ummikus.
Täpselt nagu füüsilise poe puhul, on vaja kuidagi kliendini jõuda. Turundusstrateegiad tulenevad sihtgrupist ning erinevad vastavalt ettevõttele. E-äri maailmas on digiturunduse võimalused need, mis aitavad edu saavutada, seega planeeri need ka oma mudelisse sisse.
Milliseks kujuneb tööprotsess
Analüüs ja ideekavandid
Esmalt kaardistame vajadused ja selgitame välja, milline on antud ettevõtte e-äri mudel. Paneme paika e-poe ülesehituse ning funktsionaalsete osade paigutuse. Lisaks kaardistatame olulised kujunduselemendid (värvid, graafika, elemendid jms), mis on sisendiks veebidisainerile.
Graafiline disain ja funktsionaalsused
Seejärel teeb kujundaja kavandid, mida töödeldakse seni, kuni kujundus on valmis ja saab teha e-poe ülevaatliku prototüübi. Tagasiside põhjal teostame muudatused ja edastame lahenduse arendusse.
Arendus ja testimine
Arendus käib mitme etapiliselt ning vahepeal oleme kliendiga pidevas suhtluses, et lahendada detailsemaid küsimusi. Kõik arendatud e-poe osad testime mitmekordselt enne kliendile üle andmist, et veenduda kõikide funktsionaalsuste toimimises.
Monitooring ning tugi
Meie jaoks on oluline, et klient saaks selle, mida ta on soovinud. Pakume ühekuulist tuge ja monitoorimist, et aidata e-poe haldamisel tekkivate küsimustega ning tagada SEO teenuse kvaliteet. Vajadusel teeme optimeerimises muudatusi ja parandusi, et tagada veebi parem nähtavus otsingumootorites.