Miks on veebidisain oluline ja kuidas see mõjutab tulemusi?
Nagu mainitud, siis ei soovita veebidisainile tihtipeale suurt rõhku panna, toetun seda väites kogemustele, kus oleme teinud koostööd ettevõtetega, kelle visuaalne identiteet pole paigas ning valdkond üldiselt on üsna võõras. Küll aga on disain see, mis külastajas esimesi emotsioone tekitab – võrdleme seda füüsilise kauplusega, kuhu esmakordselt sisse astume. Märkame põhiliselt sisustust, valgustust ja üleüldist õhkkonda ning kõik see koos tekitab meis mingi tunde, mis on aluseks usalduse tekkimisele ja kvaliteedi hindamisele. Kui esmamulje on kehv, siis on ka suur tõenäosus, et ostu ei tule, kui just mõni väga osav müügimees ei suuda olemasolevat tunnet ümber pöörata.
Millised on hetkel popid suunad veebidisainis üldiselt?
Tume tonaalsus – järjest enam liigutakse tumedama visuaali poole, seda pakuvad isegi veebibrauserid ja operatsioonisüsteemid. Tume tonaalsus, koos kontrastsete piltide või elementidega on kergesti jälgitavad ning atraktiivsed.
Super minimalism – puhtus, õhulisus, pastelsed toonid ning ülim lihtsus, selline disain aitab kasutajal olla rohkem fokusseeritud ja järgida seda rada, mida veebis luua on üritatud. Ülimale lihtsusele aitavad aga elu luua kvaliteetsed pildid.
Väikesed animatsioonid – see on veebimaastikul järjest rohkem populaarsust koguv ning muudab disainilt lihtsad lehed köitvamaks. Animatsioonid jäävad aga valdavalt tagasihoidlikuks, et mitte liigselt külastaja tähelepanu häirida, seetõttu avalduvad need pigem väikestes detailides.
Realistlikud elemendid ja 3D – kuna üldine disaini toon on minimalistlik, siis erinevate efektidega nagu varjud, kerge liikuvus, mitmetahulisus ja 3D graafika annavad detailidele realistliku mõõtme. See muudab disaini elavaks ning köidab tähelepanu ja aitab külastajal paremini teatavat kogemust tunnetada.
Suured pildid on fookuses – samuti tulenevalt veebide ülesehituse lihtsusest püütakse tähelepanu suurte ja kvaliteetsete üle ekraani kuvatud piltidega, mis on kindlalt fokuseeritud ning annab lehele oluliselt sügavust juurde. Hästi tehtud või valitud foto annab kiirelt ka ülevaate sellest, mida veebikülastaja lehelt saab ning miks ta just seda bändi peaks eelistama.
Reeglite murdmine – vastupidiselt minimalismile on populaarsust kogunud ka täielik vastand, kus on ebatavalised värvikombinatsioonid, ebasümmeertiline ülesehitus ja kriiskavad fondid. See kõik kokku tekitab kaootilise ja kohati brutaalse vaatepildi, mis on ühtlasi intrigeeriv aga muidugi ka meeldejääv.
Inimlikkuse lisamine veebi – järjest enam kasutatakse ka illustratiivseid elemente, mis oleks justkui inimese maalitud või joonistatud ja jätavad orgaanilisema mulje. Selline stiil sobib ideaalselt brändidele, kes tahavadki inimkonnale ja loodusele lähemal olla ning seda ka oma visuaalses identiteedis näidata.
Elegantsed värvid ja gradient – lihtsusele saab sügavust anda juurde ka elegantsete värvidega, mis peidavad endas mitmeid toone ning lähevad üle ühelt toonilt teisele tekitades kontrasti, kuid andes samas pehmust ning õrna kuma.
Meie loodud veebilahendused on unikaalsete disainidega ning need luuakse vastavalt ettevõtte brändile, et anda ka kujunduses edasi seda tunnetust, mida ettevõte oma kliendis tekitada soovib. Ka me ise oleme Missiooni lehe loomisel mõelnud läbi täpselt selle, millisena me end kuvada soovime ning kuidas see peaks ka veebis avalduma. Me ei kasuta veebilahendustes valmis kujundusmalle, mida on suures valikus turul saada ning seda just seetõttu, et tahame läheneda personaalsemalt. Kui soovid luua uut veebilehte aga oled disaini osas kimpus või on Sul juba visioon olemas, kuid ei oska edasi liikuda, siis võta meiega ühendust, räägime lähemalt Sinu ettevõttest ja mõtetest ning leiame koos meie veebikujundajaga parimad lahendused, mis on trendikad ja lähtuvad Sinu ettevõttest.